Приветствуем, геймер! Ты можешь или
16+
Nicholas_williams_by_austin57-d4shawj

Плюсатор paver 42

75

Физика управления

Физика управления
Need for Speed: The Run - Физика управленияФизика управления

Материал предоставляется с оф. сайта
Автомобили
Как и во всех частях Need for Speed, мы выбрали одни из самых лучших автомобилей на планете! Мы уже представили Вам первую пятерку: огненного Mustang Super Snake, спортивный McLaren MP4-12C, великолепный BMW M3 GTS, классический Porsche 993 GT2 и безупречную Audi R8. Конечно, мы не могли сразу представить все автомобили, которые войдут в игру. Мы будем выкладывать информацию о машинах регулярно, так что заходите почаще.

Физика управления
Need for Speed: The Run - Физика управленияФизика управления

Вопрос, волнующий многих! Сразу скажем, что управление не будет такое, как в Undercover или Shift 2 Unleashed. Мы пытаемся сделать управление, чтобы оно было более реалистичное, но в тоже время, чтобы любой игрок мог освоить эту игру, т.е. остаться в рамках аркады. Конечно, профессионалам Need for Speed будет легче.

Допустим, Вы за рулем Mustang'а (в игре конечно же). Эта тяжелая мощная заднеприводная машина с достаточно "тугим" управлением. Соответственно, в игре Вы это должны и прочувствовать. Так что, рассекать на этом автомобиле по улицам городов будет довольно не просто, особенно влетать в резкие и узкие повороты!...

На Porsche уже совсем другая ситуация! Быстрый, управляемость уже совсем другая. Ценители Porsche меня поймут!

Физика управления
Need for Speed: The Run - Физика управленияФизика управления

А когда Вам придется сесть за руль полицейского перехватчика, то Вы вообще не поймете, за руль чего Вы сели!. Скорость и ускорение не на высоте, а управляемость... а она здесь есть?. Конечно, Вам придется нелегко! Но, Вам же не гоняться на нем нужно, а свалить от ребят, которые на стороне закона и чикагской мафии.

Здесь Вам нужно будет включать стратегию, иначе не доедете! Ехать на пролом тоже не вариант, так что придется подумать, как не попасть в руки копам, и чтобы Вас не подбил вертолет мафии. Тогда Вы сможете снова вернуться в свою гонку, гонку жизни!

Перевод материала выполнил оф.рус.сайт

75
Еще в блоге
Интересное на Gamer.ru

10 комментариев к «Физика управления»

  • подводим итоги поста :
    Физика управления - её нет.


    Clipboard01asd

    Геймер VoR 20


  • Это же НФС - ее и не должно быть!


    A_0f593d68

    Геймер MiHALbI4 17


  • ИМХО: они сделают пол списка машин с аркадным упр., а другую приближенную/точно к шифту 2.


    Nicholas_williams_by_austin57-d4shawj

    Плюсатор paver 42


  • на стороне закона и чикагской мафии.
    \0
    оригинал писал(а):
    CARS
    As with all Need for Speed games, we’ve selected an incredible list of the world’s hottest cars for The Run. At E3 we revealed the first five.
    The fire-breathing 800hp Mustang Super Snake, the sleek McLaren MP4-12C, the gorgeous BMW M3 GTS, the timeless Porsche 993 GT2, and the immaculate Audi R8. Of course, we couldn’t lay all of our cards down at once, so these five are just a taste of the amazing cars that will be featured in the game. We will be sharing car details regularly so check back often.
    HANDLING
    The handling philosophy for this game is to make it very “human.” For example, when you’re driving the Super Snake, we want to give you the experience of what you’d imagine it would be like to drive a heavy, rear-wheeled drive American beast through tight city streets.
    The physics are immediately accessible but with incredible depth. By that we mean anyone should be able to pick it up and play, but at the same time, experienced racers will feel rewarded when they master the handling of each car. The Mustang will feel far different from the Porsche, and the Police Interceptor will feel slow and sluggish in comparison to both.
    When you do steal the cop car, it becomes a moment to realize that not only are you rushing to get back into the race, but you need to do it strategically so you’re not taken out by the helicopter or crushing debris. We all know the Police Interceptor isn’t the fastest, but the driver that can weave out of the spotlight, employing a strategy of survival rather than speed, will find himself back in the race quicker than others. This type of racing rewards the smart and calculating driver, not necessarily the one with the heaviest foot.
    AUTOLOG
    Your driving expertise will in turn be rewarded through The Run’s implementation of Autolog, which will track your progress stage-by-stage, race-by-race across the country to see if you can be first among your friends to reach New York. Mastering the handling of a certain car is going to shave seconds off your event times, and while that may not seem crucial at first, when you add up all those seconds by the end, they become precious.
    Призываю Surt'а в эту новость, интересно что он скажет об этом переводчике.


    Ea60d20020a0ed49ff94a7a12ded2b226d36

    Геймер MriN 20


  • MriN писал:
    на стороне закона и чикагской мафии.
    MriN писал:
    на стороне закона и чикагской мафии.
    \0
    оригинал писал(а):
    CARS
    As with all Need for Speed games, we’ve selected an incredible list of the world’s hottest cars for The Run. At E3 we revealed the first five.
    The fire-breathing 800hp Mustang Super Snake, the sleek McLaren MP4-12C, the gorgeous BMW M3 GTS, the timeless Porsche 993 GT2, and the immaculate Audi R8. Of course, we couldn’t lay all of our cards down at once, so these five are just a taste of the amazing cars that will be featured in the game. We will be sharing car details regularly so check back often.
    HANDLING
    The handling philosophy for this game is to make it very “human.” For example, when you’re driving the Super Snake, we want to give you the experience of what you’d imagine it would be like to drive a heavy, rear-wheeled drive American beast through tight city streets.
    The physics are immediately accessible but with incredible depth. By that we mean anyone should be able to pick it up and play, but at the same time, experienced racers will feel rewarded when they master the handling of each car. The Mustang will feel far different from the Porsche, and the Police Interceptor will feel slow and sluggish in comparison to both.
    When you do steal the cop car, it becomes a moment to realize that not only are you rushing to get back into the race, but you need to do it strategically so you’re not taken out by the helicopter or crushing debris. We all know the Police Interceptor isn’t the fastest, but the driver that can weave out of the spotlight, employing a strategy of survival rather than speed, will find himself back in the race quicker than others. This type of racing rewards the smart and calculating driver, not necessarily the one with the heaviest foot.
    AUTOLOG
    Your driving expertise will in turn be rewarded through The Run’s implementation of Autolog, which will track your progress stage-by-stage, race-by-race across the country to see if you can be first among your friends to reach New York. Mastering the handling of a certain car is going to shave seconds off your event times, and while that may not seem crucial at first, when you add up all those seconds by the end, they become precious.
    Призываю Surt'а в эту новость, интересно что он скажет об этом переводчике.
    иди зови его
    оригинал писал(а):
    CARS
    As with all Need for Speed games, we’ve selected an incredible list of the world’s hottest cars for The Run. At E3 we revealed the first five.
    The fire-breathing 800hp Mustang Super Snake, the sleek McLaren MP4-12C, the gorgeous BMW M3 GTS, the timeless Porsche 993 GT2, and the immaculate Audi R8. Of course, we couldn’t lay all of our cards down at once, so these five are just a taste of the amazing cars that will be featured in the game. We will be sharing car details regularly so check back often.
    HANDLING
    The handling philosophy for this game is to make it very “human.” For example, when you’re driving the Super Snake, we want to give you the experience of what you’d imagine it would be like to drive a heavy, rear-wheeled drive American beast through tight city streets.
    The physics are immediately accessible but with incredible depth. By that we mean anyone should be able to pick it up and play, but at the same time, experienced racers will feel rewarded when they master the handling of each car. The Mustang will feel far different from the Porsche, and the Police Interceptor will feel slow and sluggish in comparison to both.
    When you do steal the cop car, it becomes a moment to realize that not only are you rushing to get back into the race, but you need to do it strategically so you’re not taken out by the helicopter or crushing debris. We all know the Police Interceptor isn’t the fastest, but the driver that can weave out of the spotlight, employing a strategy of survival rather than speed, will find himself back in the race quicker than others. This type of racing rewards the smart and calculating driver, not necessarily the one with the heaviest foot.
    AUTOLOG
    Your driving expertise will in turn be rewarded through The Run’s implementation of Autolog, which will track your progress stage-by-stage, race-by-race across the country to see if you can be first among your friends to reach New York. Mastering the handling of a certain car is going to shave seconds off your event times, and while that may not seem crucial at first, when you add up all those seconds by the end, they become precious.
    Призываю Surt'а в эту новость, интересно что он скажет об этом переводчике.
    иди зови его


    Nicholas_williams_by_austin57-d4shawj

    Плюсатор paver 42


  • Что-то вот меня тоже напрягает "приблизительность" перевода)


    9-tailed-kitsune

    Плюсатор Toomadhatter 16


  • В топку физику


    Av-5577

    Плюсатор Legrando 7


  • как же они за***ли менять поведение машины в каждой игре
    ну раз это игра больше к аркаде склоняется, ну так оставили бы физику как Hot Pursuit 2010
    нафига опять велик изобретать =\\


    Wallpaper-5089

    Плюсатор faraleft 12


  • У них уже никогда не получится что-то, подобное MW...


    Ui_redteam

    Плюсатор muhtar111 13


  • Я думаю, что физика будет как Hot Pursuit
    Что в принципе не плохо.
    Я после Шифта 2 долго не мог привыкнуть к аркадному управлению.
    Плевался, плевался... Несколько раз бросал играть. Потом пробовал снова....
    Но когда понял фишку, то стало нравиться =)


    Gun01

    Геймер MishGun 20


Чат